Төлемге VISA, MasterCard және MIR карталары қабылданады.

Интернет-төлем қызметі төлемнің құпиялылығы мен қауіпсіздігін сақтау қағидаттары бойынша Visa және MasterCard халықаралық төлем жүйелерінің Ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады, бұл үшін жабық байланыс арналары арқылы тексерудің, шифрлаудың және деректерді берудің ең заманауи әдістері қолданылады. . Банк картасының мәліметтері FreedomPay қауіпсіз төлем бетінде енгізіледі.

Банк картасының деректерін енгізу бетте сізге карта нөмірін, карта ұстаушысының атын, картаның жарамдылық мерзімін, үш таңбалы қауіпсіздік кодын (VISA үшін CVV2 немесе MasterCard үшін CVC2) енгізу қажет. Барлық қажетті деректер картаның өзінде басып шығарылады.

Үш таңбалы қауіпсіздік коды - картаның артқы жағындағы үш сан.

Содан кейін сіз 3DSecure кодын енгізу үшін банктің бетіне қайта бағытталасыз, ол сізге SMS арқылы жіберіледі. Егер 3DSecure коды сізге келмесе, картаңызды шығарған банкке хабарласуыңыз керек.

Төлем жасаудан бас тарту жағдайлары:

○ банк картасы Интернет арқылы төлем жасауға арналмаған, оны Банкке хабарласу арқылы білуге ​​болады;

○ Банк картасына төлеуге қаражат жеткіліксіз. Банк картасын шығарған банкке хабарласу арқылы банктік картадағы қаражаттың болуы туралы толығырақ білуге ​​болады;

○ банк картасының деректемелері қате енгізілген;

○ банк картасының мерзімі бітті. Картаның жарамдылық мерзімі әдетте картаның алдыңғы жағында көрсетіледі (бұл карта жарамды болатын ай мен жыл). Карточканың жарамдылық мерзімі туралы толығырақ банк картасын шығарған банкке хабарласу арқылы білуге ​​болады;

Банк картасы арқылы төлем жасау және сайттың жұмысына қатысты басқа да сұрақтар бойынша келесі техникалық нөмірге хабарласуға болады. қолдау көрсету + 7 700 1122339.

Сіз берген жеке ақпарат (аты-жөні, мекенжайы, телефоны, электрондық поштасы, банк картасының нөмірі) құпия болып табылады және жариялауға жатпайды. Сіздің несие картаңыз туралы ақпарат тек шифрланған түрде жіберіледі және біздің веб-серверде сақталмайды. 

ТАУАРДЫ ҚАЙТАРУ ШАРТТАРЫ

Карточкамен төлеу кезінде қолма-қол ақшаны қайтаруға жол берілмейді. Қайтару тәртібі халықаралық төлем жүйелерінің ережелерімен реттеледі.

Тауарларды қайтару тәртібі «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңның 14-бабымен реттеледі.

○ Тұтынушы тауарды бергенге дейін кез келген уақытта бас тартуға құқылы, ал тауарды бергеннен кейін бас тарту мүмкін емес.

○ Сапалы тауарды қайтару, егер оның көрсетілімі, тұтынушылық қасиеттері, сондай-ақ көрсетілген тауарды сатып алу фактісі мен шарттарын растайтын құжат сақталған жағдайда мүмкін болады;

○ Тұтынушының жеке анықталған қасиеттері бар сапалы өнімнен бас тартуға құқығы жоқ, егер көрсетілген өнімді тек сатып алушы ғана пайдалана алатын болса;

○ Тұтынушы тауардан бас тартқан жағдайда, сатушы тұтынушыдан қайтарылған тауарды жеткізуге арналған сатушының шығыстарын қоспағанда, тұтынушы шарт бойынша төлеген ақша сомасын сатушыға қайтарылған күннен бастап он күннен кешіктірмей қайтаруға міндетті. тұтынушы тиісті сұранысты ұсынған күн;

Банк картасына қаражатты қайтару үшін компанияның өтініші бойынша электрондық пошта мекенжайына жіберілетін «Ақшаны қайтару туралы өтінішті» толтыру керек және оны төлқұжат көшірмесімен бірге мекенжайға жіберу керек. Электрондық пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Мекен-жайын қарау үшін шолғышта Javascript қосулы болуы керек.

Ақшаны қайтару банк картасына «Ақша қаражатын қайтару туралы өтінішті» алған күннен бастап 21 (жиырма бір) жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

Қателермен жүргізілген операциялар үшін қаражатты қайтару үшін жазбаша өтінішпен жүгініп, төлқұжаттың көшірмесін және қате есептен шығаруды растайтын чектерді/түбіртектерді қоса беру керек. Бұл өтінішті жіберу керек Электрондық пошта мекен-жайы спам-боттардан қорғалған. Мекен-жайын қарау үшін шолғышта Javascript қосулы болуы керек.

Қайтару сомасы сатып алу сомасына тең болады. Өтінішті қарау және ақшалай қаражатты қайтару мерзімі Қоғам Өтінішті алған сәттен бастап есептеле бастайды және мереке/демалыс күндерін қоспағанда, жұмыс күндерімен есептеледі.

Жеткізу ережелері.

Интернет-дүкеннің электронды дүкенінің стендінде тауарларды жеткізу (жұмыстарды, қызметтерді алу) шарттары, әдістері сияқты ақпараттың, сондай-ақ тауарларды жеткізу туралы нақты түсінік алу үшін қажетті кез келген басқа ақпараттың болуы (жұмыстарды, қызметтерді алу) картаны пайдаланып төлем жасағаннан кейін.

БІЗ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕ БОЛАМЫЗƏРҚАШАН БАЙЛАНЫСТА

VK Одноклассники MoyMir Mail.Ru Facebook
       
Twitter Instagram Youtube TikTok

 

ТІЛДІ ТАҢДАУТІЛДІ ТАҢДАУ

ruarzh-CNendekktr

ҚАБЫЛДАЙМЫЗVisa, MasterCard, MIR

  

Кері қоңырауБІЗ СІЗГЕ ҚАЙТА ШАҢЫРАМЫЗ

Кері қоңырау шалу тәртібі

Телефон нөміріңізді қалдырыңыз, біз сізге ыңғайлы уақытта хабарласамыз!

Кері қоңырау шалу тәртібі

Сіздің өтінішіңіз қабылданды. Қоңырау күтіңіз.

БӨЛІСУӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕ

СТАТИСТИКАСАЙТТАРҒА ҚАРАУ

Yandeks.Metrika

 

Яндекс рейтингі

БІЗДІҢ БАЙЛАНЫСТАРМЕКЕН-ЖАЙ, E-POSTA, ТЕЛЕФОНДАР

✔ Алматы, даңғ. Райымбек 212/3.
www.88888.kz
8@88888.kz

Тапсырыстарды қабылдау:
+ 7 700 1122338
+ 7 727 3106318

БІЗГЕ ЖАЗЫҢЫЗҚАНДАЙ ҚОЛДАНБАДА